Advancing fail-aware, fail-safe, and fail-operational electronic components, systems, and architectures for highly and fully automated driving to make future mobility safer, more efficient, affordable, and end-user acceptable

Periods: 2017.g. maijs – 2020.g. aprīlis

Kopējais budžets: ~65.11M Eiro

Projekta koordinators: Reiner John, Infineon Technologies AG

Partneru skaits: 58

Iesaistītās valstis (13): Vācija, Austrija, Spānijas, Itālija, Norvēģija, Latvija, Beļģija, Čehija, Nīderlande, Taivāna, Zviedrija, Somija, Lietuva

AutoDrive projekta mērķis ir radīt integrētas elektronikās komponentes, elektriskās/elektroniskās arhitektūras, kā arī iegultās lietojumprogrammatūras priekš automatizētas braukšanas, padarot nākotnes auto transportu drošāku, efektīvāku, pieejamāku un lietotājiem pieņemamāku. Mērķis ir radīt tādas sistēmas, kas pašas spēj identificēt kritiskas kļūdas un atbilstoši pielāgoties, lai saglabātu pamata funkcionalitāti (darboties spēju) un drošību uz ceļa. Lai radītu šādas sistēmas, izaicinājums ir radīt tādas augstas uzticamības un pieejamības komponentes, jaunas arhitektūras un metodoloģijas, kas būtu labākais kompromiss starp sarežģītību, izmaksām, robustumu un elastīgumu.

DI šī projekta ietvaros izstrādās V2X (no auto uz auto, no auto uz infrastruktūru, jeb no auto uz X) komunikāciju platformas un atbilstošos algoritmus, kā arī inteliģento transporta sistēmu testa gultni (TestBed). Izstrādātās sistēmas ir plānots demonstrēt reālos braukšanas apstākļos uz automašīnas.

Vairāk informācijas: www.autodrive-project.eu/