Elektronikas un Datorzinātņu Institūts veiksmīgi noslēdz AutoDrive projektu un piedalās noslēguma izvērtēšanas pasākumā kas notiek tiešsaistē.
Projekta AUTODRIVE ietvaros EDI ir izstrādājis arhitektūru un iekārtu prototipus kļūmju darbojošai (fail-operational) V2X tehnoloģijai, kas nodrošina drošu saziņas iespēju gan starp vairākiem transportlīdzekļiem uz ceļa, gan arī starp transportlīdzekļiem un ceļa infrastruktūras iekārtām. Satiksmes dalībniekiem, kuriem ir pieejama droša informācija par savu apkārtni, kļūst pieejama jauna funkcionalitāte un iespēja veidot koordinētu un “viedāku” sadarbību ar citiem satiksmes dalībniekiem uz ceļa.
Izstrādātās iekārtas pasākuma laikā tika nodemonstrētas darbībā, kas iekļāva SC2 “HAD” demonstrāciju sadarbībā ar partneriem Tecnalia un OTH-AW, un SC5 demonstrāciju “EDI V2X assistive platform” kas tika validēta EDI rīkotajā demonstrācijas pasākumā martā Rīgā (https://rebrand.ly/autodriveriga).

Ar sīkāku informāciju par veikto demonstrāciju konfigurācijām var iepazīties šeit: https://makonis.edi.lv/s/pm8yotZt8RCJbRF , https://makonis.edi.lv/s/r9k5DLQ9MiZ3F3X .

Projekta īstenošanā piedalījās KFS laboratorijas pētnieki Aleksandrs Ļevinskis un Juris Ormanis, zinātniskais asistents Ingars Ribners. No Diskrētās Signālu apstrādes laboratorijas – pētnieks Gatis Gaigals, no RUM laboratorijas –  vadošaie pētnieki Dr Sc.comp. Modris Greitāns, Dr. Sc. Ing. Kaspars Ozols un zinātniskais asistents Daniels-Jānis Justs.