Par kļūdām informētas, drošas un kļūdu apstākļos darboties spējīgas elektroniskās komponentes, sistēmas un arhitektūras augsti un pilnīgi automatizētai braukšanai ar mērķi nākotnes mobilitāti veidot drošāku, efektīvāku, pieejamāku un lietotājiem draudzīgāku.

Periods: 2017.g. maijs – 2020.g. aprīlis

Kopējais budžets: ~65.11M Eiro

Projekta koordinators: Reiner John, Infineon Technologies AG

Partneru skaits: 58

Iesaistītās valstis (13): Vācija, Austrija, Spānijas, Itālija, Norvēģija, Latvija, Beļģija, Čehija, Nīderlande, Taivāna, Zviedrija, Somija, Lietuva

AutoDrive projekta mērķis ir radīt integrētas elektronikās komponentes, elektriskās/elektroniskās arhitektūras, kā arī iegultās lietojumprogrammatūras priekš automatizētas braukšanas, padarot nākotnes auto transportu drošāku, efektīvāku, pieejamāku un lietotājiem pieņemamāku. Mērķis ir radīt tādas sistēmas, kas pašas spēj identificēt kritiskas kļūdas un atbilstoši pielāgoties, lai saglabātu pamata funkcionalitāti (darboties spēju) un drošību uz ceļa. Lai radītu šādas sistēmas, izaicinājums ir radīt tādas augstas uzticamības un pieejamības komponentes, jaunas arhitektūras un metodoloģijas, kas būtu labākais kompromiss starp sarežģītību, izmaksām, robustumu un elastīgumu.

DI šī projekta ietvaros izstrādās V2X (no auto uz auto, no auto uz infrastruktūru, jeb no auto uz X) komunikāciju platformas un atbilstošos algoritmus, kā arī inteliģento transporta sistēmu testa gultni (TestBed). Izstrādātās sistēmas ir plānots demonstrēt reālos braukšanas apstākļos uz automašīnas.

Vairāk informācijas: www.autodrive-project.eu/

Iesaistītie zinātnieki

    Mg. sc. comp Ingars Ribners

    Asistents

    +371 67558135
    Mg. sc. ing Juris Ormanis

    Pētnieks

    [protected]
    Mg. sc. ing. Aleksandrs Ļevinskis

    Pētnieks

    +371 67558136
    Mg. sc. ing. Daniels Jānis Justs

    Asistents

    +371 67558289
    [protected]
    Dr. sc. comp. Modris Greitāns

    EDI direktors, vadošais pētnieks

    +371 67554500
    [protected]